Reklama
Painkiller: HD - Wersja konsolowa w kwietniu!
Painkiller: Hell & Damnation miał wyjść na konsole jeszcze w tym miesiącu, a dokładnie 22 stycznia, niestety tak się nie stanie. Konwersja niedawno wydanego dzieła
The Farm 51 na PCty będzie trwała nieco dłużej ze względu na decyzję twórców, którzy chcą doszlifować grę tak by jakościowo nie odchodziła od PCtowej wersji. Aktualna data wydania gry na
Play Station 3 i
Xbox 360 to
5 kwietnia tego roku.
Czy warto czekać? Ci, co grali w wersję PC wiedzą, że gra głowy nie urywa, ale jest tu stanowczy krok do przodu po epizodzie ciągłego wypuszczaniamodów przemianowanych na pełnoprawne kontynuację. Gra z resztą ciągle jest uzupełniana o nowe elementy i poprawiana. Na konsolach mało jest FPSów tego pokroju, tak, więc ci, którzy bawili się dobrze w
Hell Wars na pierwszym
Xboxie, powinni się przygotować na dobrą zabawę.
Więcej informacji znajdziecie na
Gram.pl.
Dodał:
Paindemonium, 17.01.2013 18:16,
szczegóły.
Painkiller HD - styczniowy patch update
W końcu doczekaliśmy się porządnego patcha do
Painkiller: Hell & Damnation. Nie sugerujcie się ogromną wagą łatki (
2.5 giga!!!), bo tak na prawdę wiele nowego nie wnosi. W takim razie, czym że jest ta przeogromna łatka? Tym, na co wielu z was czekało by pograć na multi jak za czasów wersji 1.64.
Patch poprawia szereg rzeczy, do których wielu graczy miało zastrzeżenia. Poprawiło szybkość kołków, trajektorie granatów, słynne skakanie po sreberko na Sacred. Wprowadzono też szereg ogólnych poprawek, dzięki czemu niektóre archievementy są już możliwe do odblokowania. Na pewno w oko wpadł mi sam efekt zamrażania. W końcu zamrożony przeciwnik, rozbity na kawałki zachowuje się jakby był zamarznięty na kość a nie jak odtajałe mięsko. Niestety nie wszystkie sugerowane przez graczy zmiany zostały wprowadzone. Wciąż oczekujemy na możliwość zakładania serwerów dedykowanych a granaty ciągle mają problem z odbijaniem się od podłoża. Nie mniej zmiany przynajmniej dla trybu multi są znaczące. Można grać jak na starym dobrym 1.64.
Dokładną listę zmian wprowadzoną przez łatkę można znaleźć
tutaj.
PS: Kilka dni temu w liście archievementów pojawił się nowy, świąteczny. Sugeruje on bonusową mapę stylizowaną tak jak to było na Halloween, jednak wciąż nie jest dostępna po wprowadzeniu łatki. Czekamy z niecierpliwością, zwłaszcza, że już dawno po świętach.
Dodał:
Paindemonium, 15.01.2013 15:02,
szczegóły.
Szczęśliwego nowego roku 2013!
Szczęśliwego nowego roku! Oby ten rok przyniósł więcej dobrych wieści ze sceny
Painkillera, by graczom lepiej i taniej się grało a developerom jeszcze lepsze gry tworzyło. Oby wszystkim się powodziło w życiu i pracy i więcej kasy sypnęło (rzecz jasna na gry :) )
W imieniu ekipy
Painkiller.ugu.pl chciałbym życzyć wszystkim graczom...
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!
Dodał:
Paindemonium, 01.01.2013 00:00,
szczegóły.
Wesołych świąt!
Koniec świata się nie udał, ale za to święta mamy i to nie słabe, zwłaszcza, że od ponad miecha możemy sobie popykać w nowego
Painkillera, odskakując, co chwila od wigilijnego stołu do komputera. Należałoby puścić w obieg jakieś życzenia dla graczy.
W imieniu ekipy
Painkiller.ugu.pl życzę wszystkim graczom i fanom by w najbliższym czasie wyszła łatka do nowego PK przed sylwestrem, tak byśmy mogli znów spotkać się w sieci przy hucznym dudnieniu petard za oknem... A tak poza tą nołlajfowską wersją, życzymy wszystkim szczęścia, kasy, czasu do grania i przede wszystkim by kolejny rok przyniósł nam dobre wieści ze sceny
Painkillera a najlepiej by wieść się wtedy niosła o kolejnej odsłonie gry, tylko takiej z dwójeczką w tytule... Nie w ocenach.
Wesołych świat i szczęśliwego nowego roku!!!
Dodał:
Paindemonium, 24.12.2012 20:12,
szczegóły.
Game Spy wyłącza serwery do Painkillera
Kilka dni temu zaczęły dochodzić do nas informacje, że wszystkie serwery na starym
Painkillerze przestały działać. Można by sądzić, że to pewnie krótkotrwała awaria, niestety fakty są gorsze niż można było się spodziewać. Na
Grasz24.pl możemy przeczytać, czego przyczyną była ta sytuacja.
Painkiller wykorzystuje serwery
Game Spy by móc sobie pograć po sieci. Niestety
Game Spy postanowił wyłączyć serwery obsługujące większość starszych gier i te, które zalegają z płatnościami od właścicieli. Wynika z tego ze i
Painkiller oberwał po łapkach.
W starego PK grało już zaledwie kilkunastu graczy, co mogło skłonić do uznania utrzymywania takich serwerów za nieopłacalne. Na chwilę obecną wiadomo że jedyną alternatywą jest
Painkiller: Hell & Damnation, ale i tu nie jest idealnie, gdyż wciąż oczekujemy na łatkę poprawiającą multiplayera tak by miał to coś, co niegdyś jego starszy brat. Co więc ze starym dobrym
1.64, nie wspominając o
Overdose? Szczerze, na wiele nie można liczyć. Zapewne serwery już nie ruszą, bo po prostu były nieopłacalne. Jedyna nadzieja w przyszłej łatce do najnowszej odsłony
Painkillera, która da nam to, co utraciliśmy najprawdopodobniej bezpowrotnie na pierwszym PK.
AKTUALIZACJA 18.12.2012:
Na szczęście wszystko wróciło do normy, przeglądarka serwerów Painkillera ponownie wyświetla ich listę.
Dodał:
Paindemonium, 17.12.2012 14:11,
szczegóły.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53
POWRÓT