Reklama
Pain Paradise II: The awakening of the pain

W końcu doszliśmy do tego ważnego momentu, jakim jest zwieńczenie pracy nad najnowszym fragmovie z
Painkillera. Był na początku niewielki szum w sprawie angażu, kilkanaście newsów temu, z powodu jego braku prace stanęły do czasu, gdy
Ye-Back zaczął wysyłać mi nagrania z perspektywy widza wielu dobrych graczy. Szybko postanowiłem zrobić nowy fragmovie, lecz z czasem, gdy materiał nabierał rumieńców, stwierdziłem, iż będzie to sequel znanej mojej produkcji
Pain Paradise.
Film trwa ponad dziesięć i pół minuty a fragi zostały dość gęsto wplecione w skomplikowaną plątaninę wielu efektów wizualnych. Tak jak w newsie z trailerem zapowiadałem, są zmiany i to duże. Jako iż wielu narzekało nadpłynność materiałów, postanowiono, iż fragi będą nagrywane na żywca (specjalnie do tych wymogów dokupiłem nawet 500 giga wolnego miejsca by wspomóc
Ye-Backę podczas nagrywania). Niestety tutaj też są wady w formie widocznego, huda i braku widocznych giwer, Alę sądzę, że nadrobię to kolejną zmianą. Otóż tym razem jest to fragmovie na dość sporą skalę, jeżeli chodzi o wizualne efekty, które zgrywają się idealnie z muzyką w tle a zarazem nie niszczą, jakości obserwowania naprawdę znakomitych fragów takich graczy jak
AndySys,
sK1p, czy też innych przyłapanych na dokonywanym morderstwie z premedytacją, wśród nas także nagrywających. Jeśli chodzi o sam klimat, starałem się wprowadzić troszkę podobny aczkolwiek nieco bardziej rozbudowany, sprawiający na początku atmosferę spokoju przeplatanego niepokojem, czyli chaosem. Jeśli chodzi o grafikę znów z pomocą przybył nam
BARMAN2005, który postarał się o wspaniale wykonane logo oraz zarysy krążka wraz z opakowaniem. W formie bonusu dorzucił jeszcze tapetę w różnych rozdzielczościach.
Po dość ciężkiej pracy montażowej trwającej ze 3 miesiące z przerwami na sesję i naukę studencką, mam zaszczyt zaprezentować wam
Pain Paradise II: The awakening of the pain. Tak samo do oglądania tych filmów polecam pobrać
K-Lite Codec Pack, ze względu na format, który był najodpowiedniejszy do zachowania, jakości względem wagi pliku. Film można pobrać w trzech wersjach jakości. Tym razem i na
youtube.com można obejrzeć film w wersji HD, ale także zachęcam do pobierania paczuszek z poniższych linków:
Życzę miłego oglądania.
Dodał:
Paindemonium, 03.02.2010 21:38,
szczegóły.
X-Mas Cup - wyniki

W dniu wczorajszym został zakończony
X-Mas Cup. Po kilku tygodniach rozgrywek przeprowadzonych w systemie double elimination, w ostatnim, finałowym pojedynku
sK1p pokonał
jednookiego_cyklopa.
- DM_1v1_meatless: sK1p 19:10 jednooki_cyklop
- DM_Sacred: jednooki_cyklop 20:18 sK1p
- DM_Blink: sK1p 20:14 jednooki_cyklop
Czołowa szóstka:
- sK1p
- jednooki_cyklop
- supermedic
- AndySYS
- Question
Sp1eler
Listę nagród można znaleźć na stronie
pksource.info. Drabinkę prezentującą przebieg rywalizacji znajdziemy na oficjalnej stronie turnieju
cup.pkzone.org.
Ogromny zapis zarejestrowanych najciekawszych meczy można obejrzeć na kanale
youtube.com/user/painkillerzone, w tym oczywiście finały, ukazane z obu perspepktyw.
Painkiller: Resurrection Fix mod

Mamy dla was ciekawą nowinę dotyczącą ostatniej kontynuacji naszej ulubionej strzelanki
Painkiller: Resurrection, która niestety niedbalstwem twórców wyszła na świat niezbyt nadająca się do użytku. Otóż dostaliśmy informację a niedługo po tym plik będący modyfikacją poprawiającą błędy gry, graficzne, dźwiękowe oraz pozostałe buble stworzone przez Austriaków. Dzięki pracy
Eggtootha, który postanowił poprawić grę, mamy możliwość pobrania tegoż pliku a dokładne informacje o jego możliwościach możecie znaleźć
tutaj. Plik dodaje między innymi efekt teleportów dla pojawiających się potworów, nowe screenmenu i rozmieszczenie broni z amunicją będące bardziej dogodne. Plik waży około 761 MB.
PKR Fix mod Download Mod działa tak jak powinien na Polskim wydaniu.
Dodał:
Paindemonium, 23.01.2010 22:18,
szczegóły.
Bulletstorm - nowa gra od People Can Fly?

W dniu dzisiejszym na stronach serwisów poświęconych tematyce gier, pojawiły się ciekawe informacje, mówiące że autorzy najlepszej polskiej strzelanki zgłosili wniosek do amerykańskiego urzędu patentowego o zarejestrowanie nazwy
Bulletstorm w kategorii oprogramowania na komputery osobiste i konsole. Od czasów
Painkillera ludzie z
PCF nie stworzyli żadnej gry, ograniczając się jedynie do konwersji gry
Gears of War, o czym informowaliśmy 2 lata temu. Myślę, że warto mieć na oku
People Can Fly, jak wiemy studio to nie posiada praw do marki
Painkiller, pracują teraz dla
Epic Games, producenta
Unreal Tournament, więc gdy połączymy ten fakt z nazwą
Bulletstorm mamy prawo sądzić, że
PCF stworzą grę typu
first person shooter...
Oczywiście nie dajemy żadnych gwarancji, że taką grę będą tworzyć twórcy
Painkilllera, na stronie
peoplecanfly.com nie ma żadnych oficjalnych informacji, ale myślę że warto to wiedzieć.
Pain Paradise II: The awakening of the Pain - Trailer

Nadszedł czas by chyba jeden z najbardziej znanych moich fragmovie, z
Painkillera, doczekał się kontynuacji, i to jakiej. Tak jest. Chodzi o
Pain Paradise II: The awakening of the Pain.
Z powodu obowiązków studenckich (znów jak za czasu montażu pierwszej części, sesja i licencjat daje o sobie znać) ciężko mi określić, kiedy dokładnie fragmovie będzie gotowy, mimo to ten mały trailer podsyci wasze spragnione dusze kolejnej krwawej łaźni w wykonaniu
Painkillera. Kontynuacja pod względem poprzedniczki nie jest nagrywana na demkach ze względu na ich, jakość i apel tych lepszych graczy, którzy wolą by fragi były nagrywane na żywca w lepszej, jakości i płynności. Niestety odbije się to na widocznym hudzie oraz braku broni na ekranie. Ale mimo to wraz z pomocą
Ye-Back, jakość nagrań, efektów będzie na wysokim poziomie (nagrywanie na max detalach na specjalnym configu). Sam hud także będzie częścią zamienną dla braku widocznej broni, jako że można dzięki niemu po ikonkach zobaczyć, jakiej broni dany gracz używa. Tak, nie przejęzyczyłem się. Druga część będzie zawierać fragi wielu graczy nie tylko moich jak to było za pierwszej części, co oznacza, że fragi będą na wysokim poziomie. Za cel najważniejszy postawiłem sobie perfekcję wykonania wszelkich fragów, efektów pod muzykę niemal w całej rozciągłości filmu. Tu już nie będzie można określić tego filmu, jako
Fragmovie, lecz
Melodic Fragmovie. Przewidywany czas trwania filmu to 11 minut łącznie. Zapewniam, że będzie nawet cięższy i bardziej brutalny nastrój niż w poprzedniczce a w rytm muzyki będzie dokonywana prawdziwa rzeźnia z ciekawymi i mocnymi fragami.
Jeśli chodzi o format, postanowiłem zrenderować plik w formacie, avi jako że MP4 nie miała dużej różnicy a wielu miało problemy z jego odpaleniem.
Termin zakończenia prac planuję na koniec stycznia może w połowie lutego, wszystko zależy od czasu, ilości prac na uczelni i sesji.
Trailer można pobrać w dwóch wersjach jakości:
Dodał:
Paindemonium, 29.12.2009 18:27,
szczegóły.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53
POWRÓT