Reklama
Oficjalna strona Painkiller Resurrection

Jak można było się spodziewać w sieci pojawiła się oficjalna strona internetowa poświęcona
Painkiller: Resurrection. Strona jak zawsze tego typu witryny zawiera ogólną
charakterystykę gry i
fabuły,
galerię. Znajdują się na niej znane nam materiały, a z tego co widać przewidywane jest pojawienie się forum. Strona jest dostępna w kilku językach, polski jest niedostępny. Możliwe, że ta informacja pojawia się przed oficjalną premierą tej strony, którą znalazł
medic.
Painkiller Resurrection Press Kit

Na stronach europejskiego wydawcy
Painkiller: Resurrection jowood.com pojawił się w wersji do pobrania
Press Kit, czyli paczka screeenshotów oraz artworków, która zawiera między innymi zrzuty ekranu map multiplayerowych (DM_Sacred, DM_Unseen, DM_Absinthe) a także poziomy przeznaczone dla trybu gry dla pojedynczego gracza. Poza tym w
galerii jowood.com znajdują się inne screenshoty, nie widzimy na nich już broni znanych z
Overdose. Poza tym paczka zawiera krótki opis
Painkiller: Resurrection Q & A, czyli produkcja
HomeGrown w kilku pytaniach i odpowiedziach. Czas jaki będzie należało poświęcić na przejście całej gry autorzy szacują na 12 godzin na średnim poziomie trudności, zaś by ukończyć kompletnie na najtrudniejszym nawet 30 godzin. Autorzy gry nazywają silnik
Resurrection jako
PK 2.0 engine.
Z pewnością wkrótce pojawią kolejne informacje, ponieważ
Painkiller: Resurrection będzie zaprezentowany na targach
Gamescon w Kolonii.
Prelude Fragmovie
Po wielu problemach i niedogodnościach losu oto prezentuję fragmovie, o którym jest mowa w poprzednim newsie. Pragnę podziękować wszystkim, którzy w jakikolwiek sposób pomogli przy tym projekcie, a było ich wielu, więc nie będę wymieniał by nikogo nie pominąć.
Chętnym polecam zapoznać się z wersją do pobrania, ponieważ stream
youtube.com jest mało płynny.
Linki
Wkrótce pojawią się kolejne mirrory, a możliwe, też że wersja lepiej skompresowana, ponieważ zdaję sobie sprawę, że obecna nie jest wielkim wyczynem gdy spojrzymy na nią pod kątem kompresji.
Prelude Fragmovie Trailer
Pozwolę sobie zaprezentować trailer filmu, którego data premiery nie jest znana, bo historia tego filmu ciągnie się od bardzo dawna. Może opublikowanie tego trailera bardziej mnie zmobilizuje i przyspieszy jego premierę.
Linki:
PK++ 1.3.1.64 w planach
Już od jakiegoś czasu pojawiły się głosy o mającej ukazać się wersji
1.3.1.64 moda
PK++. Pomyślałem, że warto o tym poinformować, bo nowa wersja niesie ciekawe nowości. Jednak za nim o nich to kilka słów o autorach, którymi są
primevil i
Orion, czyli twórcy modyfikacji
PROverdose; tym razem przy tworzeniu kodu nie uczestniczy
blowfish, który jest pochłonięty pracą nad
Painkiller: Resurrection. Jak to określił
primevil po wielu bezsennych nocach i przelanych potach, zbliża się premiera, która jest planowana na sierpień 2009. Podobnie jak przy tworzeniu
PROverdose, programistą jest
Orion.
Wersja
1.3.1.64 zaoferuje dwa nowe tryby gry
Clan Arena (drużynowy tryb znany z serii
Quake) &
Instagib (tylko kołki, zero jakichkolwiek innych broni, przedmiotów). Mod poza tym wniesie masę nowych komend mających na celu podniesienie możliwości konfiguracyjnych gry, a także pojawią się dwie nowe wersje znanych map stworzone z myślą o nowych trybach gry. Ciekawostką jest pojawienie się wskaźnika poziomu zdrowia graczy z własnej drużyny.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53
POWRÓT