Reklama
Painkiller: Pandemonium - Data premiery
FonoGame zapowiedziało juz datę wydania w Polsce
Painkiller: Pandemonium, który to będzie zawierał 3 płyty DVD, na których znajdą się wszystkie odsłony tejże znakomitej serii.
Painkiller: Pandemonium będzie wydany
28 sierpnia, a na płytach znajdować się będą
Painkiller,
Battle out of Hell,
Overdose oraz
Resurrection. Dodatkowo w tejże edycji zostanie dodany edytor oraz nowe mapy do multiplayera. Cały egzemplarz będzie kosztować
69,90 PLN.
Niestety zawieszono na czas nieokreślony jak na razie projekt z edycją kolekcjonerską. Rozmowy z
JoWooD, skończyły się werdyktem zatrzymania edycji kolekcjonerskiej na czas wyników ze sprzedaży podstawowej edycji, które zadecydują nad tym czy opłaci się wydać edycje zawierającą mały upominek dla fanów.
Dodał:
Paindemonium, 16.08.2010 20:04,
szczegóły.
Painkiller: Redemption - Beta

Po dość długim oczekiwaniu, wersja beta
Painkiller: Redemption, jest już gotowa. Gra została już wysłana w celu beta testów do
FonoGame oraz
JoWooD, od którego zależy jak mod będzie udostępniony dla graczy. Beta testy niestety (przynajmniej na razie) są zamknięte. To od decyzji
JoWooD zależy czy beta testy w późniejszym terminie będą otwarte dla wszystkich oraz czy w ogóle mod będzie miał szanse wyjść na świat bez żadnych problemów prawnych. By mieć możliwość zagrania i testowania modyfikacji, należy należy kierować maile do
Eggtootha,
Ye-Backi bądź mnie, jak to pisałem w poprzednim newsie.
Cel bety jest prosty. Grajcie, szukajcie błędów a sugestie podawajcie w temacie na forum do tego newsa.
Mail contact:
- EggTooth - zoolman1987@googlemail.com
- Paindemonium - paindemonium0@gmail.com
- Ye-Back - administr@gazeta.pl
Przyczyna takiego a nie innego sposobu beta testów, jest fakt, iż
JoWooD nie wydał decyzji, co do rozpowszechniania modyfikacji w sieci. Liczymy jednak, że po zagraniu w wersję beta, zmieni zdanie i tym samym ułatwi sprawę.
Ci, którzy dostaną możliwość zagrania w betę, proszeni są o nie rozpowszechnianie własną drogą bety.
Dodał:
Paindemonium, 06.08.2010 16:19,
szczegóły.
Painkiller Redemption Screenshot Pack

Dotychczas nie mieliśmy okazji zobaczyć jak się prezentuje dodatek
Painkiller: Redemption. W dniu dzisiejszym
Eggtooth udostępnił paczkę screenshotów z
Redemption. Paczka zawiera dużo zrzutów ekranu z większości poziomów.
Painkiller: Redemption - Beta już niedługo

Już od następnego tygodnia będzie można oczekiwać wersji Beta
Painkiller: Redepmtion, problem w tym iż wciąż trwają rozmowy z
JoWooD, który wyda swoja decyzje po tym jak zobaczy i oceni postępy pracy, tak więc beta testy będą zamknięte. By mieć możliwość zagrania i testowania modyfikacji, należy uzyskać pozwolenie od
Eggtooha do którego należy pisać na maila:
zoolman1987@googlemail.com, albo ode mnie, w tym przypadku wszelkie informacje są podane na stronie w
kontaktach. Powodem takiej decyzji jest dostosowanie się do panujących aktualnie warunków podczas rozmów z
JoWooD, który jest właścicielem praw autorskich. Póki nie będzie podjęta decyzja, nie chcemy naruszać żadnych praw autorskich, rozpowszechniając grę.
Beta ma też na celu wyłapanie większych i mniejszych usterek przez graczy oraz miejmy nadzieje, zachęci
JoWooD, do wydania pozwolenia na udostępnienie moda oraz być może udzielenia poniekąd wsparcia technicznego, mającego na celu uporania się z nurtującymi problemami, które niezwykle ciężko usunąć ze względu na dość zbugowany silnik po ostatnim, wydanym dodatku.
W ostatnich dniach spotkałem się osobiście z głównym projektantem moda i przetestowałem jeszcze wczesną wersję bety. Aktualnie mogę powiedzieć że może być bardzo ciekawie, zwłaszcza jeżeli chodzi o
Survival. Rozmowy dotyczyły głównie pomysłów i poprawek jakie zostaną wdrożone w najbliższych dniach nim prawidłowa beta będzie udostępniona. Jedyne co hamuje rozwój poprawek, jest sam silnik
Painkiller: Resurrection, który niezwykle ciężko naprawić pod względem niektórych błędów.
Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość. Prace ciągle trwają i wciąż do nas dołączają osoby chętne do pomocy. Liczymy że po wyjściu bety znajdzie się ich więcej. Pozdrawiamy.
EDIT:
Ze względu na próby poprawienia ostatnich większych lub też mniejszych błędów w grze, wyjście bety zostało przesunięte o kolejny tydzień. Warto wspomnieć iż pomoc bardzo ważną w naszym projekcie, zaoferowało Homegrown (choć to jeszcze nie jest w 100% pewne) oraz Kalme znany przede wszystkim z Powermadów. Jest do punkt zwrotny w projekcie ponieważ może pomóc nam to wyeliminować większość błędów jakie posiada silnik gry Resurrection, na którym stoi modyfikacja. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za opóźnienia.
Dodał:
Paindemonium, 18.07.2010 18:20,
szczegóły.
Mega Fix Mod 1.9.9

W ostatnim czasie w naszym serwisie poświęcaliśmy głównie uwagę dodatkowi
Painkiller: Redemption. Właśnie
Eggtooth opublikował
Mega Fix Mod oznaczony numerem
1.9.9.
Listę zmian jaką wprowadza mod w
Painkiller: Resurrection można znaleźć
tu, a sam mod można pobrać
stąd.
Pozwolę sobie poświęcić kilka słów instalacji
Fix Moda. Przed jego zainstalowaniem należy uaktualnić grę do najnowszej wersji:
44 (poprzez uruchomienie pliku
ResurrectionUpdater.exe w folderze
Bin). Po rozpakowaniu pobranego pliku należy skopiować wszystkie foldery i pliki do katalogu
Data w folderze zainstalowanej gry. Ważne: należy usunąć wszystkie zapisane stany gry oraz pliki
ini z katalogu
Documents and Settings\AppData\Local\Painkiller Resurrection, gdyż może to wywołać zawieszenie gry. Najlepiej usunąć cały ten folder.
Jedną z wprowadzonych zmian w najnowszej wersji moda jest zmniejszenie poziomu trudności, jednocześnie bardziej wymagających graczy pragnę uprzedzić, że
Eggtooth zapowiada minidodatek nazwany High Voltage Pack, który będzie dedykowany ambitniejszym graczom, i zwiększy on znacznie poziom trudności.
Również polecamy pobrać inne łatki
Eggtootha, które optymalizują oraz poprawiają
Painkiller: Resurrection. Warto wspomnieć o łatce pod nazwą
Less Lag, która optymalizuje grę poprzez zmniejszenie odległości rysowania obiektów. Łatkę można pobrać
tu. Warto też wspomnieć o innej łatce, która w końcu naprawia ostatni poziom w grze, a mianowicie mowa tu o
High Seas (Wysokie Morza). Wprowadza ona system drzwi oraz system checkpointów znany z innych map. Tę drugą łatkę można pobrać
tu.
Następne update to maluteńka łatka do poziomu trzeciego, czyli
Gloomy Mountains, naprawiająca błąd, gdzie przeciwnicy byli za drzwiami i trudno było ich zabić. Łatka do pobrania
tu.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53
POWRÓT