Reklama
Verena Vlajo - wywiad

Na stronie
ggl.com można obejrzeć wywiad z Vereną Vlajo (JoWooD Productions) nagrany na targach
Games Convention 2007 w Lipsku. Zostało w nim potwierdzone to co wiadomo o
Painkiller: Overdose do dzisiaj, że miał to być nieoficjalny mod, ale został doceniony i objęty patronatem przez Dreamcatcher, będą nowe bronie, nowi przeciwnicy, poprawki w trybie multiplayer, bohaterem singleplayera będzie Belial, a premiera jesienią. Będzie to produkt przeznaczony tylko na PCty.
Najciekawszą rzeczą z całego wywiadu wydaje się być demonstracyjna gra.
Thx for Petja, who find this news.
Elektroniczna dystrybucja gier firmy Dreamcatcher

Serwis
gry-online.pl donosi, że zespół Stardock Entertainment, właściciel serwisu
TotalGaming.net zawarł umowę partnerską z
Dreamcatcher Interactive. Porozumienie to zaowocuje tym, że produkty wydawcy
Painkillera już wkrótce doczekają się dystrybucji nie tylko w formie tradycyjnych, sklepowych pudełek, ale także za pośrednictwem wygodniejszego dla wielu klientów kanału sieciowego.
Wszystkie tytuły będzie można nabyć przy pomocy witryny
TotalGaming.net, w ramach której pojawiły się już dwa projekty sygnowane logiem
Dreamcatcher, są to: zręcznościówka
Freak Out: Extreme Freeride oraz strategia
Genesis Rising: The Universal Crusade. Pierwsza z gier kosztuje $19.99, za drugą należy zapłacić 20 dolarów więcej. W najbliższych tygodniach gracze uzyskają opcję odpłatnego ściągnięcia kolejnych pozycji. Wśród nich oczywiście nie zabraknie
Painkillera, a także innych tytułów, m.in. strategii
Hegemonia i przygodówki
Aura: Fate of the Ages. Szczegóły odnośnie kolejnych tytułów na razie owiane są tajemnicą. Póki co, internautom pozostaje więc korzystanie z ponad 70 innych produktów, dostępnych w ramach usługi sieciowej świadczonej przez grupę
Stardock Entertainment.
Overdose - nowy trailer

Na targach
Games Convention w Lipsku zaprezentowano nowy trailer moda
Overdose. Na krótkim filmie można zobaczyć nowe poziomy, nowe bronie, nowe potwory oraz migawkę z trybu multiplayer.
Epic Games przejęło People Can Fly
Epic Games, twórcy serii
Jazz JackRabbit,
Unreal oraz
Gears Of Wars zawarli porozumienie (czyt. wykupili) z warszawską firmą
People Can Fly, która zasłynęła grą
Painkiller.
Romans między polskim niezależnym producentem a amerykańskim gigantem rozpoczął się jakiś rok temu - wtedy to ludzie z
PCF zaprezentowali Epic efekty swoich prac wykorzystujące technologię
Unreal Engine 3. Polacy mieli zamiar wykorzystać ten silnik do stworzenia własnego tytułu przeznaczonego na konsole. Mark Rein, wiceszef Epic:
PCF pokazało nam swoje wczesne prototypy w ciągu zaledwie paru tygodni, a my byliśmy totalnie rozwaleni. Jakość ich prac była ekstremalnie wysoka - wiedzieliśmy, że musimy znaleźć sposób na to, żeby współpracować z nimi bliżej w przyszłości. W ten sposób
PCF przypadło zadanie przeniesienia
Gears Of War na PCty. Szef Epic, doktor Michael Capps:
Poziomy do multiplayer, które oni stworzyli dla Gears PC wyglądają tak samo dobrze, jeśli nie lepiej niż oryginalne. Jak moglibyśmy przegapić okazję do długo-falowej współpracy? Adrian Chmielarz, założyciel
People Can Fly, oczywiście też nie szczędzi cukru:
Mieć możliwość pracy z najlepszą technologicznie firmą na rynku i współtworzyć zdumiewające, fantastyczne gry to oferta, której nie możesz odrzucić. Trudno się dziwić tym słowom, tym bardziej, że pecetowa konwersja
GOW to dopiero początek - jeszcze w tym tygodniu, na targach
Games Convention w Lipsku obie firmy mają ogłosić szczegóły dotyczące zupełnie nowego tytułu, nad którym będą pracować wspólnie. Niestety będzie to pokaz zamknięty.
Więcej szczegółów na temat przejęcia pod adresem
ve3d.ign.com.
Informacja w całości pochodzi z serwisu
maposfera.org.
Mindware Studios - wywiad

Na stronie
darkscorner.de znajduje się wywiad z Thomasem Pluharikiem z ekipy
Mindware Studios. Rozmawiano oczywiście o nadchodzącym modzie
Painkiller: Overdose. Na pytanie jakie zmiany poczyniono w Painengine wykorzystanym w
Overdose Mindware Studios odpowiadają:
We made several changes mostly to the Lua scripts. The Engine itself was changed mostly to handle more complex graphics that Overdose required. We also changed many things regarding multiplayer (special thanks to Blowfish). Dosyć ciekawe wydają się być zmiany w trybie multiplayer, mające na celu zapewne poprawę gry sieciowej.
Poza wywiadem można też znaleźć nowe screenshoty.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53
POWRÓT