Reklama
Epic Games przejęło People Can Fly
Epic Games, twórcy serii
Jazz JackRabbit,
Unreal oraz
Gears Of Wars zawarli porozumienie (czyt. wykupili) z warszawską firmą
People Can Fly, która zasłynęła grą
Painkiller.
Romans między polskim niezależnym producentem a amerykańskim gigantem rozpoczął się jakiś rok temu - wtedy to ludzie z
PCF zaprezentowali Epic efekty swoich prac wykorzystujące technologię
Unreal Engine 3. Polacy mieli zamiar wykorzystać ten silnik do stworzenia własnego tytułu przeznaczonego na konsole. Mark Rein, wiceszef Epic:
PCF pokazało nam swoje wczesne prototypy w ciągu zaledwie paru tygodni, a my byliśmy totalnie rozwaleni. Jakość ich prac była ekstremalnie wysoka - wiedzieliśmy, że musimy znaleźć sposób na to, żeby współpracować z nimi bliżej w przyszłości. W ten sposób
PCF przypadło zadanie przeniesienia
Gears Of War na PCty. Szef Epic, doktor Michael Capps:
Poziomy do multiplayer, które oni stworzyli dla Gears PC wyglądają tak samo dobrze, jeśli nie lepiej niż oryginalne. Jak moglibyśmy przegapić okazję do długo-falowej współpracy? Adrian Chmielarz, założyciel
People Can Fly, oczywiście też nie szczędzi cukru:
Mieć możliwość pracy z najlepszą technologicznie firmą na rynku i współtworzyć zdumiewające, fantastyczne gry to oferta, której nie możesz odrzucić. Trudno się dziwić tym słowom, tym bardziej, że pecetowa konwersja
GOW to dopiero początek - jeszcze w tym tygodniu, na targach
Games Convention w Lipsku obie firmy mają ogłosić szczegóły dotyczące zupełnie nowego tytułu, nad którym będą pracować wspólnie. Niestety będzie to pokaz zamknięty.
Więcej szczegółów na temat przejęcia pod adresem
ve3d.ign.com.
Informacja w całości pochodzi z serwisu
maposfera.org.
Mindware Studios - wywiad
Na stronie
darkscorner.de znajduje się wywiad z Thomasem Pluharikiem z ekipy
Mindware Studios. Rozmawiano oczywiście o nadchodzącym modzie
Painkiller: Overdose. Na pytanie jakie zmiany poczyniono w Painengine wykorzystanym w
Overdose Mindware Studios odpowiadają:
We made several changes mostly to the Lua scripts. The Engine itself was changed mostly to handle more complex graphics that Overdose required. We also changed many things regarding multiplayer (special thanks to Blowfish). Dosyć ciekawe wydają się być zmiany w trybie multiplayer, mające na celu zapewne poprawę gry sieciowej.
Poza wywiadem można też znaleźć nowe screenshoty.
Painkiller Funcup #7
W niedzielę 26 sierpnia 2007 (godzina: 14:00)
mason-gaming.de organizuje siódmą edycję
Painkiller Funcup #7.
Tym razem rywalizacja ma się odbywać w trybie
2on2.Na oficjalnej stronie turnieju
mason-gaming.de można znaleźć dalsze informacje o zawodach, oczywiście jest to też miejsce przeznaczone do zapisów drużyn.
Zgodnie ze zwyczajem wszystkim uczestnikom życzymy miłej zabawy.
Wyniki Painkiller Funcup #6
W dniu 12 sierpnia udało się zorganizowanie turnieju
Painkiller Funcup #6.
Wyniki:
1. sK1p
2. Grum-X
3. WTO
Painkiller Funcup #6
Po wielu perturbacjach W dniu 12.08.07 (początek o godzinie 16:00) odbędzie się cykliczny turniej
Painkiller Funcup #6.
Na oficjalnej stronie turnieju
mason-gaming.de można znaleźć dalsze informacje o zawodach, oczywiście jest to też miejsce przeznaczone do zapisów.
Nie pozostaje nic innego jak wszystkim uczestnikom życzyć miłej zabawy.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53
POWRÓT