Reklama
Black/Night/Marathon Movie II

Już spory kawałek czasu temu odbył się
Black/Night/Marathon II, którego zwycięzcą został
DariusPL. Mam przyjemność przedstawić film, który pozwoli się cofnąć w czasie do tych chwil i powspominać owe wydarzenie. Autorem
Black/Night/Marathon Movie II jest
BoReK. Oczywiście filmu nie należy traktować jako typowego fragmovie. Wyróżnia go to, że jest w dość innym klimacie niż ostatnie produkcje.
Pobierz:
Black/Night/Marathon II (w razie kłopotów z pobieraniem kliknij prawym klawiszem myszy na linku i wybierz
Zapisz element docelowy jako...). Można też się zapoznać z poniższą wersją, miłego oglądania.
Pain Paradise II - Pierwsze Kroki

Nadszedł czas by rozpocząć przygotowania do następnego filmiku z pod mojej ręki. Już od pewnego czasu zastanawiałem się nad tym by
Pain Paradise miało kolejną odsłonę, lecz by efekt był udany muszą zostać spełnione pewne aspekty, które zależą od waszego zaangażowania. Fragmovie planuje na koniec wakacji (możliwe, że termin będzie wcześniejszy lub późniejszy jak to mówiłem wszystko zależy od Was) a tym razem fragi będą zbiorowe, czyli każdy, kto uwieczni na swoim demku jakiś niezwykły frag, ma szansę pojawienia się w filmiku. By
Pain Paradise II było godnym następcą, musi mieć naprawdę dobre fragi, dobrą muzykę i musi trwać dłużej. Każdy może w pewnym sensie brać udział w tym przedsięwzięciu, wystarczy tylko nagrać naprawdę dobre fragi. Ważne jest to by ta informacja też wyszła polską scenę Painkillera.
Najważniejsze jednak jest dostosowanie się do ustawień konfiguracyjnych wytyczonych przeze mnie, gdyż wiele osób gra na ubogim w efekty configu a demka w Painkillerze mają to do siebie, że nie da rady potem tych efektów odpalić przy ich odtwarzaniu. Tak, więc wszelkie efekty (krew/wybuchy/pozostające ciała/dym itp.) były włączone podczas gry wieloosobowej. Wysoka jakość nieba czy inne urozmaicenia też mile widziane, ale przede wszystkim widoczna broń postaci.
Pozostaje jeszcze kwestia utworów muzycznych, które będą rozbrzmiewać podczas masakry. Jeśli ktoś zna naprawdę fajne utwory pasujące do tego typu filmiku, niech się nie wstydzi i zapoda tytuł/link do utworu. Należy pamiętać jednak by utwory miały bardzo podobny nastrój do tego, który użyłem w pierwszej części a będą mi potrzebne teraz nawet trzy ze względu na wydłużenie czasu trwania filmu.
Mam nadzieję, że znajdą się chętni do współpracy nad tym projektem i informacja rozniesie się po całej scenie Painkillera. Nie pozostaje mi tylko nic innego jak czekać na rezultaty. Wszelkie propozycje proszę pisać w temacie na forum.
Dodał:
Paindemonium, 27.04.2009 14:31,
szczegóły.
Violent Dreams - Fragmovie
To będzie dość niespodziewany news. Jakiś czas temu,
PA1NER - użytkownik naszego forum zadał pewne pytania dotyczące tworzenia filmów. W efekcie tego mam zaszczyt przedstawić światu nowy fragmovie zatytułowany
Violent Dreams. Film zawiera fragi kilkunastu europejskich graczy, które na pewno warto obejrzeć.
Pobierz:
Violent Dreams (w razie kłopotów z pobieraniem kliknij prawym klawiszem myszy na linku i wybierz
Zapisz element docelowy jako...). Wkrótce będzie udostępniona wersja w wyższej jakości.
PK: Resurrection - kolejne informacje

Wczoraj cały świat obiegła wiadomość o nowej grze ze słowem
Painkiller w nazwie. Pojawiły się kolejne informacje, o których warto wspomnieć, głównie dzięki informacji w anglojęzycznym serwisie
IGN.
Głównym bohaterem
Painkiller: Resurrection będzie niejaki Dziki
Bill Sherman - płatny zabójca na usługach CIA i wysoko postawionych urzędników państwowych, który ginie podczas wykonywania jednego ze zleceń, które wymknęło się spod kontroli (wskutek zaplanowanego przez niego wybuchu w samochodzie pewnego polityka giną cel ataku, sam bohater oraz przypadkowe dzieci, które chciał uratować). Bill wyląduje w Czyśccu, w samym centrum konfliktu pomiędzy siłami Nieba i Piekła, czego skutkiem będzie współpraca z oboma stronami.
W ramach trybu kooperacji gracze (maksymalnie dwóch) będą mogli ukończyć główną kampanię oraz kilka dodatkowych poziomów, które zostaną opracowane z myślą tylko o tym trybie rozgrywki.
W
galerii serwisu IGN możemy zobaczyć kolejne screenshoty, w tym najprawdopodobniej propozycję wyglądu nowej broni.
Istnieje spore prawdopodobieństwo, że po premierze gry na komputery zostanie wydana wersja na konsolę XBOX 360.
Ekipa tworząca grę chętnie przyjmie w swoje szeregi osoby bardzo dobrze czujące się w tworzeniu poziomów do
Painkillera w programie
Maya. Należy kontaktować się przez adres e-mail
IvanErtlov@Homegrowngames.at.
PK-SZUM beta 2

Ponad miesiąc temu miała miejsce premiera projektu
PK-SZUM, którego główną funkcją jest prosta aktualizacja zestawu map przeznaczonych do gry sieciowej w
Painkillerze. Właśnie ukazała się druga wersja beta tego dodatku. Autorami programu są
Mariusz W. oraz
KOMODO.
Oprócz wyglądu ikon i tła, usprawniono pobieranie dla wolnych łączy. Gdy mapa nie zostanie kompletnie ściągnięta, po następnym uruchomieniu nie jest pobierana ponownie od początku, lecz następuje ściąganie pozostałej części pliku.
Pobierz:
PK-SZUM beta 2.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53
POWRÓT