Reklama
Painkiller Zone

Rzadko zdarza się nam informować o nowopowstałych stronach poświęconych
PK, ale myślę że tym razem warto. Już przed tym newsem o
pkzone.org wiedziało wielu, ale to w dniu dzisiejszym już oficjalnie strona, której autorem jest
sK1p, wystartowała z adresem w nowej domenie.
W serwisie tym na pewno będzie można szukać informacji na temat najnowszej odsłony
Painkillera. Poza tym znajduje się na niej sporo ciekawych archiwalnych materiałów, w tym meczy najsłynniejszych graczy z czasów świetności gry. Oczywiście strona jest cały czas aktualizowana i się rozrasta.
Gamestar TV: Painkiller Resurrection
Kilka dni temu w niemieckojęzycznym serwisie
gamestar.de opublikowano film, w którym zostało po raz kolejny powtórzone to co wiemy o
Painkiller: Resurrection, ale też znalazło się kilka ciekawostek:
- przy tworzeniu gry pracuje kilka osób związanych z People Can Fly;
- poziomy będą od 2 do 5 razy większe niż w Painkliller: Overdose;
- w tym momencie jest mowa o liczbie 4 graczy mogących zagrać w trybie kooperacji, ale jest to nie potwierdzone;
- poziomy tak będą skonstruowane, że na ukończenie kompletne jednego trzeba będzie poświęcić półtora godziny;
- w celu ukończenia poziomu nie będzie trzeba robić tego klasycznie wybijając przeciwników, będą alternatywne drogi do tego prowadzące, co jest też spowodowane faktem, że Niemczech jest bardzo restrykcyjne prawo dotyczące brutalności w grach (USK).
Poza tym film zawiera fragment gameplayu.
Źródło:
pkzone.org.
Painkiller: resurrection zapowiedź w CDA

Numer po numerze nie było żadnych informacji, choćby najmniejszej na temat kolejnej odsłony
Painkillera, aż w końcu postanowiłem napisać do redakcji i przypomnieć im o nadchodzącym zmartwychwstaniu.
Najwyraźniej poskutkowało, bo wraz z numerem 167
CD-Action mamy już zapowiedź
Painkiller: Resurrection w najlepszej gazecie Polskiej poświęconej grom komputerowym.
Zapowiedź nic nie wnosi ważnego do tego, co już wiemy o tym tytule, ale uświadamia nam, że już w tym roku na 100% będziemy cieszyć się doszlifowaną grą, opartą na kodzie pierwszej części gry. Jak mówi team, który podjął się prac nad kontynuacją najlepszej gry typu "strzel i zapomnij", wiedzą, czemu to
Painkiller był tak udanym produktem a
Overdose zaledwie miłym dodatkiem. Tak, więc możemy się spodziewać, że zmiany w większej mierze będą podlegały w kodzie gry, czyli eliminacja wszystkiego, co nas tak denerwowało nie tyle w grze wieloosobowej, ale i w kampanii, pierwszej części gry. Oczywiście wszystko będzie miało lepszą otoczkę w formie grafiki i nowej kampanii z ciekawą historią, bohaterem, broniami...
W formie ciekawostki, zapowiedź w czasopiśmie została przedstawiona w gronie gier prezentowanych na targach
Electronic Entertainment Expo. Na żadnych z relacji nie widziałem wzmianki o tym, ale to tylko podważa informacje, że gra wyjdzie bez większych problemów. Cena i dokładna data premiery wciąż jest nieznana.
Dodał:
Paindemonium, 07.07.2009 10:33,
szczegóły.
Resurrection Short Clip
Nadszedł czas na kolejną małą ciekawostkę dotyczącą
Painkiller: Resurrection. W serwisie
youtube.com pojawił się krótki filmik zawierający gameplay, którego autorem jest jeden z testerów, który może ukazał się mniej oficjalnie z racji użytej muzyki. Właściwie poza ukazaniem nowego levelu wideo nie zawiera żadnych wielkich nowości, ale jest opatrzony mniejszymi w zawartych w filmie komentarzach.
HellGun mod
Odpocznijmy na chwilę od newsów związanych z
Painkiller: Resurrection. Wprawdzie wydarzyło się to już jakiś czas temu, ale na pewno warto poinformować, że
Sviatoslav stworzył kolejnego moda, który się nazywa
HellGun i nie jest niczym innym jak nową bronią, którą dostajemy do dyspozycji w
PK.
HellGun w pierwszym trybie strzela stalowymi prętami, które wylatują z lufy z szybkością pocisków miniguna (
Nailgun), w drugim zaś wypuszcza także z ogromną prędkością granaty (
Bomb Thrower). Zresztą sprawdźcie to sami. Broń jest konfigurowalna w ustawieniach sterowania.
Kilka słów o instalacji moda, proponuję jej dokonać na świeżej, nowej instalacji gry, gdyż między innymi nadpisuje ona jej konfigurację. Należy zacząć od zainstalowania moda
Powermad, następnie instalujemy modyfikację, rozpakowując folder
Bin i
Data do folderu z instalacją
Painkillera (nadpisujemy pliki jeśli zaistnieje taka potrzeba). Mod zawiera przykładowy level, w którym możemy pograć z nową bronią, aby go uruchomić wpisujemy w konsoli
pmloadlevel C7L17_Secret_Area - sprowadzona do poziomu singleplayerowego mapa
DM_Cursed - z resztą bardzo udanie, dużo potworów i sekretów, ciekawe zadanie na odblokowanie karty. Żeby pobawić się nową bronią na innych poziomach najłatwiej będzie skorzystać z kodu na wszystkie bronie (
pkweapons - gdyby ktoś nie pamiętał lub nie wiedział).
Download:
HellGun mod.
Przy okazji warto wspomnieć o znanym nam modzie
Sviatoslava Painkiller Big Mod, który teraz zawiera w sobie główny
Big Mod oraz
Bonus a także niepublikowany na naszych łamach
Big Mod Green Gray (z powodu pewnych problemów z nim, w tej wersji działa).
Sviatoslav stworzył również
Painkiller Big Mod Loader, który ma na celu ułatwienie uruchamiania zmodyfikowanych przez niego poziomów.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53
POWRÓT