Reklama
Stary Painkiller a działające serwery

Wielu z was już zapewne doświadczyło faktu, iż
Game Spy przestał istnieć a co za tym idzie multiplayer na wszelkich grach, które były przez niego obsługiwane w tym
Painkiller. Najnowsza odsłona serii jest podpięta pod
Steam, niestety nadal nie uporano się z problemem dość sporych lagów. Jest jednak szansa na przywrócenie serwerów na starym
Painkillerze
Jak podaje znany wszystkim gracz
AndySYS, prywatne serwery wciąż działają i można do nich podłączyć się poprzez wpisanie IP. Szczegóły znajdziecie na
TEJ stronie. Najważniejsze jest jednak to, że jest sposób na przywrócenie listy serwerów w grze i co za tym idzie ułatwienie sobie sprawy z podłączeniem się do gry. Wystarczy pobrać plik znajdujący się pod
TYM a następnie podmienić go z istniejącym w katalogu gdzie jest zainstalowana gra. Jest to dobra wiadomość, dzięki której multiplayer w grze ma jeszcze szansę przetrwać, przynajmniej dla starych wyjadaczy.
Dodał:
Paindemonium, 26.06.2014 18:43,
szczegóły.
PK HD zyskuje Steam Workshop i Dedicated Servers

Kolejne długie miesiące czekania na kolejną łatkę do
Painkiller: Hell & Damnation, opłaciło się z nawiązką. W końcu wysłuchano fanów i dostali to, o co prosili. Prócz całkiem pokaźnych zmian i poprawek wielu bugów oraz kilka nowych elementów jak nowe poziomy, latka dała nam najważniejsze zmiany, na które oczekiwano już od samego początku.
Niewątpliwie najważniejszym do przetrwania na Steamie jest samo
Steam workshop. To ono daje nam możliwość dodawania i wymiany wszelkimi modami, poprawkami fanowskimi i co ważniejsze… nowymi mapami. Poprzednia odsłona gry znana była z wielu tego typu produkcji fanowskich, a dzięki temu najnowszy
Painkiller będzie stawał się coraz większy, dzięki rzeszy wiernych fanów, chcących na swój własny sposób, poprawić grę. Kolejnym ważnym elementem jest możliwość dodawania
dedykowanych serwerów. Oznacza to ze zakładamy serwer na własnych regułach i możemy grać tak jak za starych lat na pierwowzorze. Podstawowe serwery niestety były ciągle puste ze względu na brak jakichkolwiek możliwości zmian w regułach gry na nich. Poza tym gra w końcu jest dostępna na MACa.
Pozostałe zmiany możecie znaleźć pod
TYM linkiem.
Dodał:
Paindemonium, 27.05.2014 18:30,
szczegóły.
GameSpy umiera

Pierwszy
Painkiller jak i wszelkie dodatki przeznaczone do niego, zawierające tryb multiplayer były oparte na działaniu ze znanym wszystkim
GameSpy. Otóż serwery te nie były ostatnio zbyt popularne w czasach gdzie
Steam i inne podobne mu platformy zaczęły przejmować pałeczkę w obsłudze gier po sieci. Jeszcze 10 lat temu, gdy
Painkiller się narodził, była to jednak bardzo popularna platforma na której stawiano serwery a całe gry były pod nią podpięte, tak jak nasz stary Bólobójca. Niestety, to
31 maja się skończy, na dobre.
Oficjalnie
GameSpy w tym dniu ostatecznie zamyka wszystkie serwery a co za tym idzie
ponad 800 gier straci swoje fundamenty do rozgrywek sieciowych. Wśród nich niestety jest i
Painkiller. Sprawa jest prosta. Najprawdopodobniej nie zagramy już po sieci w te gry, chyba że zostanie otwarte okno do stawiania nieoficjalnych serwerów. Niestety spora część gier jest zespolona z
GameSpy a przy takich grach jak stary
PK, który supportu już nie ma, nie ma co liczyć na jakiekolwiek łatki w celu zapewnienia ciągłości bytowej w sieci. Wśród nowszych tytułów znalazły się takie gry jak
Borderlands,
Crysis 2 czy nawet
Arma II. W te gry po prostu już nie zagramy po sieci.
Dla przypomnienia, w tym roku swojego żywota dokona też znienawidzony
Games for Windows Live, ale w tym wypadku większość gier pod tym systemem zostanie przygarnięte przez inne platformy, lub dostanie łatkę od twórców pozwalającą na grę, ponieważ
GFWL pozwalało też grać w singla z wymaganym połączeniem internetowym... bez tej platformy po prostu już nie odpalimy gry.
Dodał:
Paindemonium, 14.04.2014 18:47,
szczegóły.
10 lat minęło... (12.04.2004 - 12.04.2014)
Po premierze recenzenci pisali, że to najlepsza polska gra
FPS, wpisująca się w kanon takich klasyków jak serie
Quake i
Doom. Minęło 10 lat, teraz
Painkiller jest takim klasykiem. Przez ten czas wielokrotnie miało miejsce godzenie w dobre imię marki
Painkiller. Ten jednak opierał się atakom, co by się nie udało dzięki licznym podtrzymującym tę grę przy życiu, dlatego też im dedykuję poniższy skromny
film.
Do zobaczenia może kiedyś gdzieś na forum, serwerze, w rzeczywistości, PK2 lub w ostateczności w piekle ;)
Kolejny DLC i wielka łatka do gry

Ponownie kazano nam długo czekać na kolejne DLC do
Painkiller: Hell & Damnation, na szczęście nadrobiono to, jakością i sporymi poprawkami w grze.
City Critters, bo tak się zwie nowy dodatek, który kosztuje niecałe 7 euro zawiera nowe mapy do coopa i multi, wraz z nowym bossem (a raczej starym znajomym z Battle Out Of Hell), Pancerpająkiem. Fani także będą zadowoleni, że swój powrót ma słynne Miasto wraz ze zniszczonymi autostradami.
Poza płatnym dodatkiem wprowadzono szereg poprawek i zmian. Naprawiono np. niedziałające achievementy czy dodano zestaw dewelopera, co nie trzeba tłumaczyć, jakie możliwości daje to dla gracza. Szkoda tylko, że gra nadal nie ma obsługi
Steam workshop. Jedno jest pewne. Po premierze
Deadfall: Adventures, nasz
Painkiller nie został zapomniany i rzeczywiście twórcy zamierzają dalej w niego inwestować. Oby to podniosło na równe nogi multiplayera i świetnego coopa. Więcej informacji na temat zmian znajdziecie
tutaj.
Dodał:
Paindemonium, 13.12.2013 20:49,
szczegóły.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
34 |
35 |
36 |
37 |
38 |
39 |
40 |
41 |
42 |
43 |
44 |
45 |
46 |
47 |
48 |
49 |
50 |
51 |
52 |
53
POWRÓT