Kilkanaście dni temu informowaliśmy o konkursach, w których główną nagrodą są egzemplarze
Painkiller Pandemonium ufundowane przez
FonoGame. Konkurs na
Grasz.org.pl się zakończył. Zmieniły się również zasady na
Painkiller.ugu.pl. Wciąż do wygrania są 2 edycje
Pandemonium, lecz regulamin uległ znacznemu złagodzeniu, można go znaleźć
tu.
Jednocześnie mam przyjemność poinformować, że pudełkową edycję
PK Pandemonium wygrał
veynar, który w szczegółowym tekście opisał podróż do Piekła i z powrotem. Z całym opowiadaniem możecie zapoznać się w
tym miejscu. Gratulujemy zwycięzcy pierwszego etapu i jednocześnie informuję, że istnieje możliwość ukazania się w przyszłości moda nawiązującego do tej fabuły. Na koniec zachęcam do próby wygrania dwóch pozostałych pudełek.
W poprzednim roku były przedstawiane, co najmniej dwie daty wydania tejże gry, które jak już dobrze wiemy, nie były wiarygodne. Niestety współpraca z
JoWooD często miała identyczny oddźwięk w innych tytułach wydanych przez Austriaków. Posiadamy kolejne terminy, ale ze względu na brak pewności czy będą one finalne, raczej powstrzymam się od ich wyjawiania, a za poprzednie niezrealizowane daty premiery, przepraszamy. W planach wciąż jest wydanie gry na
Steamie co ułatwi nie tyle zdobycie gry przez wielu graczy, ale i jej uzupełnianie w kolejne nowe elementy. Nic jednak nie jest pewne gdyż krążą pogłoski o rzekomym upadku finansowym
JoWooD. Miejmy nadzieję, że to tylko dmuchanie na zimne inaczej w najgorszym wypadku, wydanie gry przedłuży się gdyż prawa autorskie mogą wtedy wylądować u innego wydawcy.
Teraz może przejdźmy do tych pewnych i radośniejszych rzeczy związanych z
Painkiller Redemption. Na początek informacja o kolejnej zmianie wykonawcy muzyki do gry. Niestety kontakt z ekipą
Valley of the Dead zerwał się jakieś dwa miesiące temu, co sprawiło, że musieliśmy szukać kolejnego muzyka. Udało nam się dogadać z
Mikołajem "VMP" Birkiem, który już stworzył większość muzyki a nawet zajmie się stworzeniem animowanych cutscenek 2D. Co, jak co ale muzyka jest niemalże tonacją identyczna jak ta z pierwszej odsłony gry, tyle, że agresywniejsza.
Jak już zapewne wielu z was wie, gra będzie posiadać na początku sześć map do rozgrywki single-player gdzie na zmianę gramy
Danielem oraz
Belialem, posiadającymi odmienny arsenał. Mapy są stworzone na podstawie tych znanych z multi-playera, co sprawia, że np. mapa Fallen, posiadająca odmienną stylistykę, niewykorzystaną w żadnej z innych map single-player w poprzednich odsłonach gry, daje możliwość wykreowania świetnie wyglądającej i posiadającą niepowtarzalną atmosferę lokacji. Należy wspomnieć, iż dzięki temu zabiegowi, mapy ładują się błyskawicznie, a na każdym z poziomów mamy do wybicia tysiące potworów, co sprawia, że gra jest agresywniejsza, dynamiczniejsza i co ważniejsze grywalniejsza niż poprzednia odsłona gry. Na tym nie zamierzamy kończyć. W późniejszych etapach będą do gry dodawane nowe elementy, jak kolejne poziomy do rozgrywki pojedynczego gracza, nowe uzbrojenie i być może potwory. Już teraz gra ma mnóstwo usprawnień i poprawek. Niestety ze względów usprawnień, jak na razie zakładamy, iż w dniu premiery, gra będzie pozbawiona modułu do gry sieciowej, ze względu na jego liczne błędy. Zostanie on pewnie dodany, jako kolejna łatka, gdy tylko moduł zostanie przynajmniej ustabilizowany do poziomu takiego, jakim znamy z pierwszego
Painkillera. Na początku będzie dostępny tylko do gry sieciowej COOP-Survival, o którym już wspominano w poprzednich newsach.
To chyba było by na tyle, co do gry. Miejmy nadzieję, że wszytko powoli się ułoży i pójdzie wszystko gładko. Od dłuższego czasu czekamy tylko na werdykt
JoWooDa. Jak tylko dotrą do nas nowe informacje dotyczące premiery gry, postaramy się je jak najszybciej przedstawić, o ile nie będą tym razem picem na wodę, o którym nie jednokrotnie przekonaliśmy się od
JoWooD.
Czas by rozpocząć ten rok z hukiem. Mamy dla was nie lada gratkę. Wraz z serwisem
Grasz.org organizujemy konkursy, w których macie szanse wygrać jeden z pięciu egzemplarzy
Painkiller: Pandemonium. Trzy z nich będzie można zgarnąć na naszej stronie, wystarczy, że weźmiecie udział w naszym styczniowym konkursie. Drugi konkurs odbywa się na łamach plebiscytu gier ubiegłego roku, mający miejsce na
Grasz.org. Tam można mieć szansę na wygranie jednego z dwóch pozostałych pudełek zawierających po brzegi piekielnej grywalności. Łącznie do wygrania pięć edycji
Painkiller: Pandemonium ufundowanych przesz
FonoGAME.
Informacje odnośnie terminów oraz obowiązujących regulaminów znajdziecie na poniższych stronach:
ŻYCZYMY POWODZENIA!