Reklama
Painkiller
Painkiller jest to podstawowa broń, która nie potrzebuje amunicji. Jak każda broń w Painkillerze posiada dwa tryby ataku.
Pain - pierwszy z nich wykorzystuje obrotowe ostrza, którymi można poszatkować przeciwnika. Trybu tego można używać jedynie podczas bezpośredniego kontaktu z wrogiem. W drugim trybie -
killer - broń wystrzeliwuje hak, który jest połączony z jej lufą poprzez żółty promień. Hak zadaje obrażenia przeciwnikowi, za jego pomocą można też przyciągnąć przeciwnika a nawet przesuwać przedmioty. Promieniem można również zadawać obrażenia (jeśli przeciwnik przetnie promień). Broń ta posiada tryb
combo, po wprawieniu w ruch obrotowy ostrzy uruchamiając drugi tryb ostrza zostaną wystrzelone zabijając każdego wroga napotkanego po drodze.
1 tryb
PAIN - wirujące ostrza, krojące wroga.
2 tryb
KILLER - wystrzeliwuje harpun który przyciąga wroga w twoją stronę.
3 tryb łączony (tryb 1 + 2)
PAINKILLER - Wirujące, latające ostrza, krojące wroga na odległość.
Strzelba
ShotGun, czyli
strzelba w postaci
dwururki zadaje poważne obrażenia podczas odddawania strzałów z małej odległości, podczas ataku z dala śrut ulega większemu rozrzutowi i obrażenia już nie są duże. Alternatywnym sposobem ataku dla tej broni jest strzał niebieskimi promieniami, które zamrażają przeciwnika i ułatwiają do maksimum unicestwienie go. Za jako takie
combo dla tej broni można uznać zamrożenie przeciwnika a następnie dobicie go strzałem ze strzelby, co spowoduje rozbicie na kawałki wroga.
Strzelbę cechuje stosunkowo szybki czas przeładowywania broni po oddaniu strzału.
1 tryb
ŚRUT - leci z wielką siłą na wroga, odrzucając go na spory dystans, albo go rozrywa na strzępy. Bliski zasięg.
2 tryb
ZAMRAŻARKA- zamraża wroga który nie może się ruszyć. Można stwora rozkruszyć.
Kołkownica
Kołkownica jest swoistą wizytówką
Painkillera, czymś po czym poznaje się tę grę. W pierwszym trybie ataku strzela kołkami, które po celnym strzale rozrywają na strzępy ciało przeciwnika ewentualnie przykuwają jego ciało do otaczających je obiektów. Strzelanie kołkami wymaga wprawy, gdyż wystrzelony kołek leci po paraboli. W alternatywnym trybie ataku broń ta staje się wyrzutnią granatów, które wybuchają z opóźnieniem. Wykonanie
combo jest stosunkowo trudne i polega na trafieniu granata kołkiem co spowoduje jego natychmiastowy wybuch.
Kołkownicę cechuje spory czas przeładowywania broni po oddaniu strzału.
1 tryb
KOŁEK - powolne przeładowanie, ale jeśli nim kogoś trafisz, to już nie wstanie. Chyba że wróg ma mocny pancerz, ale i tak ten typ amunicji zabiera masę życia wrogą.
2 tryb
GRANATNIK - Średnia szybkość przeładunku, ale jeżeli umiesz się tym obchodzić, to załatwisz masę wrogów.
3 tryb
KOŁEK I GRANAT - Jeżeli trafisz kołkiem w lecący granat, to się w niego wbije i gdy trafi w jakąś przeszkodę, to nie mam mocnych.
Wyrzutnia rakiet
Rakietnica - stanowi połączenie wyrzutni rakiet i miniguna, idealna na duże dystanse. Ataki: w pierwszym trybie - działko obrotowe, w alternatywnym - wystrzelenie rakiety wybuchającej po zetknięciu z dowolną powierzchnią lub ciałem wroga. Rakiet należy używać tak by mieć pewność, że ich wybuch nastąpi w bezpiecznej odległości, bo można sobie samemu narobić krzywdy. Podczas gry wieloosobowej przydaje się umiejętność wykonywania skoku na rakiecie. Minigun przydaje się w walce na większym dystansie.
1 tryb
MINIGUN - wypluwa we wrogów setki amunicji, szybkostrzelna ala i szybo traci amunicję.
2 tryb
RAKIETNICA - Średnia szybkość przeładowania oraz zasięg, ale niezastąpiona na celne i potężne strzały na masy wrogów.
Electro
Electro - pierwszym trybem jest wyrzutnia ostrz
shuriken (broń miotana, używana przez wojowników Ninja). Wbrew pozorom strzelanie shirukenami mocno rani przeciwnika. W drugim trybie forma ataku przypomina działo piorunowe
lightning gun znane z
Quake, razi przeciwników wiązką elektryczną. W trybie specjalnym -
combo - podczas strzelania shurikenami, naciśnięcie klawisza ataku prądem, spowoduje wystrzelenie całego magazynku shurikenów, który przyczepi się do dowolnej powierzchni i będzie raził prądem wszystkich wrogów w jego pobliżu.
1 tryb
SHURIKENY - Szybkostrzelne, silne, ale dystans malutki. Ładnie wyglądają wrogowie ze srebrnymi gwiazdkami na ciele.
2 tryb
ELECTROWSTRZĄS - Bliski zasięg, a i nie jest zbyt celny. Ammo też szybko nam ucieka. Zaleta? Gdy trafisz wroga, to go paraliżujesz i smażysz.
3 tryb łączony (tryb 2 + 1)
MINA ELEKTRYCZNA - Zużywa sporo shurikenów i baterii, ale za to na krótki czas, gdy do niej się ktoś zbliży, dostanie porządnego kopa prądu.
POWRÓT