Painkiler - top
PainkilerPainkiler - topPainkiler - topPainkiler - topPainkilerPainkiler - topPainkiler - top
Painkiler
Menu główne    
Painkiller
Pliki
Konsola
Galeria
Filmy
Reklama
Painkiller
Painkiller - weapon Painkiller jest to podstawowa broń, która nie potrzebuje amunicji. Jak każda broń w Painkillerze posiada dwa tryby ataku. Pain - pierwszy z nich wykorzystuje obrotowe ostrza, którymi można poszatkować przeciwnika. Trybu tego można używać jedynie podczas bezpośredniego kontaktu z wrogiem. W drugim trybie - killer - broń wystrzeliwuje hak, który jest połączony z jej lufą poprzez żółty promień. Hak zadaje obrażenia przeciwnikowi, za jego pomocą można też przyciągnąć przeciwnika a nawet przesuwać przedmioty. Promieniem można również zadawać obrażenia (jeśli przeciwnik przetnie promień). Broń ta posiada tryb combo, po wprawieniu w ruch obrotowy ostrzy uruchamiając drugi tryb ostrza zostaną wystrzelone zabijając każdego wroga napotkanego po drodze.

1 tryb PAIN - wirujące ostrza, krojące wroga.

2 tryb KILLER - wystrzeliwuje harpun który przyciąga wroga w twoją stronę.

3 tryb łączony (tryb 1 + 2) PAINKILLER - Wirujące, latające ostrza, krojące wroga na odległość.
Strzelba
Painkiller - Strzelba ShotGun, czyli strzelba w postaci dwururki zadaje poważne obrażenia podczas odddawania strzałów z małej odległości, podczas ataku z dala śrut ulega większemu rozrzutowi i obrażenia już nie są duże. Alternatywnym sposobem ataku dla tej broni jest strzał niebieskimi promieniami, które zamrażają przeciwnika i ułatwiają do maksimum unicestwienie go. Za jako takie combo dla tej broni można uznać zamrożenie przeciwnika a następnie dobicie go strzałem ze strzelby, co spowoduje rozbicie na kawałki wroga. Strzelbę cechuje stosunkowo szybki czas przeładowywania broni po oddaniu strzału.

1 tryb ŚRUT - leci z wielką siłą na wroga, odrzucając go na spory dystans, albo go rozrywa na strzępy. Bliski zasięg.

2 tryb ZAMRAŻARKA- zamraża wroga który nie może się ruszyć. Można stwora rozkruszyć.
Kołkownica
Painkiller - Kołkownica Kołkownica jest swoistą wizytówką Painkillera, czymś po czym poznaje się tę grę. W pierwszym trybie ataku strzela kołkami, które po celnym strzale rozrywają na strzępy ciało przeciwnika ewentualnie przykuwają jego ciało do otaczających je obiektów. Strzelanie kołkami wymaga wprawy, gdyż wystrzelony kołek leci po paraboli. W alternatywnym trybie ataku broń ta staje się wyrzutnią granatów, które wybuchają z opóźnieniem. Wykonanie combo jest stosunkowo trudne i polega na trafieniu granata kołkiem co spowoduje jego natychmiastowy wybuch. Kołkownicę cechuje spory czas przeładowywania broni po oddaniu strzału.

1 tryb KOŁEK - powolne przeładowanie, ale jeśli nim kogoś trafisz, to już nie wstanie. Chyba że wróg ma mocny pancerz, ale i tak ten typ amunicji zabiera masę życia wrogą.

2 tryb GRANATNIK - Średnia szybkość przeładunku, ale jeżeli umiesz się tym obchodzić, to załatwisz masę wrogów.

3 tryb KOŁEK I GRANAT - Jeżeli trafisz kołkiem w lecący granat, to się w niego wbije i gdy trafi w jakąś przeszkodę, to nie mam mocnych.
Wyrzutnia rakiet
Painkiller - Wyrzutnia rakiet Rakietnica - stanowi połączenie wyrzutni rakiet i miniguna, idealna na duże dystanse. Ataki: w pierwszym trybie - działko obrotowe, w alternatywnym - wystrzelenie rakiety wybuchającej po zetknięciu z dowolną powierzchnią lub ciałem wroga. Rakiet należy używać tak by mieć pewność, że ich wybuch nastąpi w bezpiecznej odległości, bo można sobie samemu narobić krzywdy. Podczas gry wieloosobowej przydaje się umiejętność wykonywania skoku na rakiecie. Minigun przydaje się w walce na większym dystansie.

1 tryb MINIGUN - wypluwa we wrogów setki amunicji, szybkostrzelna ala i szybo traci amunicję.

2 tryb RAKIETNICA - Średnia szybkość przeładowania oraz zasięg, ale niezastąpiona na celne i potężne strzały na masy wrogów.
Electro
Painkiller - Electro Electro - pierwszym trybem jest wyrzutnia ostrz shuriken (broń miotana, używana przez wojowników Ninja). Wbrew pozorom strzelanie shirukenami mocno rani przeciwnika. W drugim trybie forma ataku przypomina działo piorunowe lightning gun znane z Quake, razi przeciwników wiązką elektryczną. W trybie specjalnym - combo - podczas strzelania shurikenami, naciśnięcie klawisza ataku prądem, spowoduje wystrzelenie całego magazynku shurikenów, który przyczepi się do dowolnej powierzchni i będzie raził prądem wszystkich wrogów w jego pobliżu.

1 tryb SHURIKENY - Szybkostrzelne, silne, ale dystans malutki. Ładnie wyglądają wrogowie ze srebrnymi gwiazdkami na ciele.

2 tryb ELECTROWSTRZĄS - Bliski zasięg, a i nie jest zbyt celny. Ammo też szybko nam ucieka. Zaleta? Gdy trafisz wroga, to go paraliżujesz i smażysz.

3 tryb łączony (tryb 2 + 1) MINA ELEKTRYCZNA - Zużywa sporo shurikenów i baterii, ale za to na krótki czas, gdy do niej się ktoś zbliży, dostanie porządnego kopa prądu.
Peem
Painkiller - Peem Peem to druga broń, która pojawiła się w Battle Out Of Hell. W pierwszym trybie oddaje szybkie serie strzałów z ostrej amunicji. W drugim trybie ataku peem to klasyczny miotacz ognia. Wytwarza ogromny płomień, który powoli pali przeciwnika, taka forma ataku bardzo dobrze sprawdza się podczas walki z większymi grupami wrogów na krótkim dystansie.

1 tryb KARABIN MASZYNOWY- Jest to karabin wystrzeliwujący amunicję o kalibrze 45 mm ETAP (Explosive Tipped Armor Piercing). Strzela szybkimi seriamii i zadaje spore obrażenia na dość dalekim dystansie.

2 tryb MIOTACZ OGNIA- Lejesz na wroga setki litrów płonącej benzyny. Powoli trawi wrogów, aż zostanie z nich tylko popiół. Przydatne na duże grupy potworów.

3 tryb łączony (tryb 2 + 1) BUTLE Z GAZEM- Wyrzucasz w stronę wroga całą butle z łatwopalną i wybuchową mieszanką. Traci sporo amunicji ale przydaje się jako bomba z opóźnionym zapłonem o sporej sile. Najlepiej stosować ją na duże zgrupowania stworów.
Bełtacz
Painkiller - Bełtacz Bełtacz - po raz pierwszy pojawia się w dodatku Battle Out Of Hell, przypomina kołkownicę. W pierwszym trybie broń wystrzeliwuje bełty zadające spore obrażenia przeciwnikowi. W trybie tym można używać przybliżenia, co umożliwia dokładne celowanie na większe odległości, jest to pierwsza broń którą można określić mianem snajperskiej. Druga forma ataku polega na wystrzeliwaniu kilku granatów, które na dodatek odbijają we wszystkie strony.

1 tryb BEŁTY- Owszem, bełty w liczbie mnogiej, bo wystrzeliwuje ich na raz pięć. Lecą prosto aż do samego końca. Niezwykle celna a za pomocą lunety możemy lepiej wycelować i zdišć cel z bezpiecznej odległości

2 tryb MINIGRANATY- W single player strzela dziesięcioma, a w multi player czteroma małymi granatami, które na dodatek podskakują we wszystkie strony.

3 tryb BEŁTY I GRANAT - Podobnie jak w przypadku kołkownicy wystrzeliwując granat nadziewamy na niego bełty i wszystko leci w kierunku wroga.
Łowca Dusz
Łowca Dusz Łowca Dusz - stylistyka tej broni odbiega od reszty. Liczne ostrza i czaszki sprawiają wrażenie mocnej broni, i rzeczywiœcie tak jest. W pierwszym trybie strzału, wyrzuca z siebie wirujące piły tarczowe, które bez problemu za pierwszym razem są w stanie zabić co mniejsze potwory. Piła jest w stanie zabić także przeciwników stojących za głównym celem œcinając efektownie kończyny. W drugim trybie wystrzeliwany jest zielony promień, który przyciąga dusze lub wyrywa je prosto z ciała przeciwnika. Zebranie w ten sposób dusze napełniają energię broni czego wskaŸnikiem są kolejno zapalające się na zielono oczy czaszek na zdobienu. Energia ta jest wykorzystywana w trybie łączonym i wystrzeliwuje pocisk oblepiając pobliskich przeciwników fosforyzującą masą, czego skutkiem jest przejœcie na naszą stronę kilku zagubionych dusz, które walczą tak długo jak w pobliżu są inni przeciwnicy.

1 tryb Piła tarczowa - szybkostrzelne jak strzelba i zabójcza siła, jest w stanie obciąć głowy, nogi ręce także przeciwnikom stojącym za głównym celem.

2 tryb Łowca dusz - przyciąga dusze do siebie prosto z przeciwnika, pozostawiając martwe ciało. Może też przyciągać dusze znajdujące się już na mapie, po zabitych wrogach.Ci, którzy znajdą się za blisko, mogą być pewni spotkania z wirującymi ostrzami.

3 tryb łączony (2 + 1) - Kontroler duszy – Wyrzuca w stronę przeciwnika zieloną substancję przylegającą do przeciwników, którzy na pewien czas stają się naszymi sprzymierzeńcami. By ponownie wystrzelić taki pocisk, należy dokonać absorbcji szeœciu dusz za pomocą trybu łapacz dusz.
Morgenstern
Morgenstern Morgenstern - kolejna broń przeznaczona do walki wręcz. Przypomina połączenie maczugi z wędką, gdzie zamiast żyłki, mamy gruby łańcuch, na którego końcu znajduje się kolczata kula, zwieńczona ostrym szpikulcem. W przeciwieństwie do Painkillera, ma większy obszar zadawania obrażeń, mogąc sfatygować kilku przeciwników. Jest nieco wolniejsza ale za to efektownie zgniata przeciwnika, który ośmieli się stanąć z tobą w szranki. Dzięki kuli zawieszonej na łańcuchu, można skutecznie odgonić się od większej grupy przeciwników. Kula po nagrzaniu się, może zostać rzucona w stronę przeciwnika, przybijając się do niego i z dużą siłą eksplodować. Skutecznie też działa jako mina przeciwpiechotna, która przykleja się do przechodzącego obok przeciwnika iż tym samym efektem, rozrywając ofiarę na strzępy. Morgenstern można nabyć z dodatkiem DLC Operation “Zombie Bunker".

1 tryb Maczuga - Zadające pojedyncze uderzenia, często zabijając przeciwnika za pomocą jednego trafienia. Skutecznie nadaje się do maltretowania przeciwników na bliskim dystansie.

2 tryb Morgenster - Dzięki mechanizmowi przypominającemu wędkę na łańcuchu, możemy spuścić naszpikowaną kolcami głownię maczugi i wymachiwać nią na boki. Szerszy promień zadawania obrażeń eliminuje kilku wrogów na raz, którzy podejdą zbyt blisko nas.

3 tryb łączony (2 + 1) – Mina – Podczas wymachiwania w trybie Morgenstern, głownia się nagrzewa i można nią zwolnić z uchwytów, wyrzucając ją przed siebie. Tak nagrzany ładunek jest w stanie przybić się do każdej powierzchni i w momencie, gdy ktoś podejdzie za blisko, eksploduje z dużą siłą.
Mina
Mina Mina - Jest to nic innego jak głowica zdjęta z Morgensterna, która wybucha kilka sekund po trafieniu w przeciwnika lub jeżeli ktoś do niej się zbliży. Tak samo jak trzeci tryb Morgensterna, mina przylepia się do podłoża i przez dłuższą chwilę oczekuję na swoją ofiarę. Gdy ktoś zbytnio się do niej zbliży, mina przykleja się do ofiary i po chwili wybucha z ogromną siłą. Obszar zniszczeń jest na tyle duży, że należy obchodzić się z tą bronią ostrożnie, zwłaszcza, że jeżeli sami przeoczymy pozostawiona przez nas minę, możemy mieć pewność ze tego nie przeżyjemy. Tę broń można nabyć z dodatkiem DLC Full Metal Rocket DLC i jest dostępna tylko na kilku mapach do trybu Solo Survival.

1 tryb Mina - Efekt jest ten samo, co przy trzecim, łączonym trybie Morgensterna, tyle ze nie musimy czekać aż mina się naładuje. Możemy na raz trzymać 5 ładunków, które możemy w dowolnym momencie wyrzucić w stronę przeciwnika. Mina przykleja się do podłoża bądź przeciwnika. Eksploduje z ogromna mocą, gdy ktoś się do niej zbliży.
Armata
Armata Armata - Dość osobliwa broń, która przywodzi na myśl Poważnego Sama. Najzwyklejsza armata okrętowa przyozdobione w różne wzorki i symbol diabła wystrzeliwuje z ogromną siłą żelazne kule, które najpierw przebijają się przez pierwszą falę przeciwników, rozrywając ich na strzępy i powalając a następnie dobija pozostałych solidną eksplozją. Broń ta potrafi nawet zmrozić krew w żyłach kilku przeciwnikom na raz. Broń ta nie grzeszy zbyt efektywnym przeładowaniem. Armatę można nabyć wraz z DLC Demonic Vacation at the Blood Sea.

1 tryb Kula armatnia - Armata w tym trybie wystrzeliwuje najzwyklejszą kulę armatnią, która leci po paraboli i odbija się od każdego napotkanego przedmiotu czy ściany. Nim w efektowny sposób eksploduje, zazwyczaj zachowuje się jak granat, lecz w pierwszym momencie po wystrzale ma na tyle wielką siłę, że rozrywa przeciwnika na strzępy lub odbija się od niego odrzucając jego zwłoki do tyłu.

2 Kula zamrażająca - Kula poruszająca się w identyczny sposób jak armatnia, aczkolwiek jej przeznaczeniem jest eksplodować przy trafieniu w przeciwnika. Różnica polega na tym, że kula ta eksploduje mroźnym podmuchem, który może zamrozić na kość kilkunastu przeciwników na raz. Przydatne na zatrzymanie na chwilę dużej grupy przeciwników i rozbicie tych twardszych.


POWRÓT

Logowanie
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

 


Ministatystyki
Na stronach serwisu przebywa 11 Gości, 0 Użytkowników


Zarejestrowanych użytkowników: 7352
Wiadomości: 201
Postów na forum: 4978
Tematów na forum: 775
Reklama
Painkiller.blo.pl
PKEURO
BFMEWORLD

Gta 4
MMORPG
Gry PC do pobrania, PC Gamer.pl Dead Space, Dead Space 2, Dead Space Extraction, Downfall...wszystko o serii Dead Space Dead Space, Dead Space 2, Dead Space Extraction, Downfall...wszystko o serii Dead Space CPG Electronic Sports League Painkiller Klan
Painlinki
PAINKILLERGAME.COM
PAINKILLERRESURRECTION.COM
PAINKILLER REDEMPTION
PKEURO.NET
EMPEKA.PKZONE.ORG
PAINKILLEROVERDOSE.COM
DARKSCORNER.DE
F-FACTORY.REPUBLIKA.PL
HALL-OF-PAIN.DE
PAINPARADISE.OVH.ORG
KOMODO-MAPS.UGU.PL
PKAREA.FREE.FR
PAINKILLER.UW.HU
TEA51.CBA.PL
CLAN-IN-PK.UGU.PL
BRUTEFORCE.XORG.PL
PKZONE.ORG
SYS.PKZONE.ORG
PAINKILLER.MALEDICTED.NET
PAINKILLER.LAND.RU
ARTAS.PKZONE.ORG
Linki
Melioracja Paliki melioracyjne Spolszczenia książki, cytaty
Copyright © 2007-2011 by painkiller.ugu.pl & barman2005.daportfolio.com All rights reserved!
stat4u